BYTTE, RETUR OG FRAKT
BYTTE
Slik bytter du en vare:
Noter ønsket bytte på angrerettskjemaet.
Send varen i retur: Følg instruksjonene som står forklart nedenfor.
Vi sender ny vare: Så fort vi mottar returen, med forbehold om lagerstatus. Du vil motta mail når vi har mottatt din retur og ny vare er på vei.
Viktig informasjon: Bytte
Bytte må gjøres innen 30 dager etter kjøp.
Vi dekker frakt ved bytte til kunden, retur dekkes av kunden.
Ved bytter som haster anbefaler vi å legge inn en ny bestilling og returner den opprinnelige varen for refusjon.
RETUR PÅ BESTILLING MED POSTEN
RETUR
1.
Fyll ut retur-skjema (BARNE-OG LIKESTILLINGSDEPARTEMENTET) som fulgte med bestillingen.
Legg varen(e) og retur-skjema tilbake i emballasjen.
Fest retur-etiketten du mottok sammen med bestillingen på utsiden.
2.
Lever pakken til ditt nærmeste nærbutikk/postkontor. Det skal ikke betale noe her så lenge du har brukt retur-etikett fra oss.
3.
Vent til vi har mottatt og godkjent returen.
Pengene blir refundert når returen mottatt og godkjent (du får varsel på mail). Kostnad for retur (99kr) trekkes når vi refunderer pengene tilbake til deg.
RETUR PÅ BESTILLING MED DHL EXPRESS
1.
Fyll ut angrerettskjemaet: Dette finner du vedlagt i pakken din.
2.
Pakk varen: Legg skjemaet og varen(e) du ønsker å returnere i samme emballasje som du mottok varen i.
3.
Opprett retur via Posten-appen:
Åpne Posten-appen og velg "Sende".
Velg "Pakke i Norge" og størrelsen som passer din retur.
Fyll inn avsender- og mottakerinformasjon.
Betal og følg instruksjonene for levering.
4.
Lever pakken på Posten: Gå til ditt nærmeste Posten utleveringssted.
Returadresse: Golightly AS
Postboks 3038, Lade
7441 Trondheim
Telefon: 900 71 695
E-post: post@golightly.no
Tilbakebetaling
Når vi har mottatt og behandlet din retur, vil du få en bekreftelse på e-post. Pengene refunderes innen 14 dager.
Betaling via kort eller VIPPS: Pengene overføres til betalingskortet du brukte ved kjøp. Dette kan ta 3-10 dager.
Betaling via Klarna: Faktura oppdateres når returen er behandlet.
RETURN OUTSIDE OF NORWAY
How to return an international order:
1.
Fill in the right of withdrawal form: You will find this enclosed in your package.
2.
Contact us: Send an e-mail to Post@Golightly.no to get the correct return information.
3.
Send the package: Follow the instructions you receive by e-mail from us.
Varer som ikke refunderes
Varer som mottas i følgende tilstander refunderes ikke:
Produkter uten etiketter.
Produkter som virker slitte eller lukter av parfyme, deodorant eller sminke.
Produkter merket eller skadet av kunden.
Leveranse
Norge: Fri frakt på kjøp over 1.500 kr. Standard frakt for bestillinger under dette er 99-199 kr.
Internasjonalt: DHL Express Worldwide, 250 kr standard frakt. Alle avgifter inkludert.
Self pick up Trondheim: Vi har kontor på Piren i Trondheim hvor det er mulig å hente bestillingen din etter avtale. Les mer om denne løsningen HER
Viktig informasjon: Leveranse
Pakker til hentested/pakkeboks må hentes innen fristen på 7 dager hos Posten. Uavhentede pakker belastes med 199 kr.
Ved problemer med å hente pakken, kontakt hentestedet eller utsett hentefristen i Posten-appen.
Leverings-alternativ "Pakke i postkasse" sendes uten forsikring.
Sørg for at postkasse er godt merket med samme navn som på bestillingen og at den er trygg å sende til.
Leveringstid:
Posten: 2-5 virkedager. Sporingsnummer sendes på e-post.*
DHL Express - Norge: 1-2 virkedager, koster 199 kr.*
DHL Express - International: 1-3 virkedager, koster 250 kr.*
*(Med forbehold om at forsinkelsen kan forekomme utenfor vår kontroll).
REKLAMASJON
Reklamasjonsretten dekker varer som har feil i henhold til gjeldende forbrukerlov.
Reklamasjon er kun gjeldene dersom det er produksjonsfeil, ikke brukerfeil.
Du skal kontakte oss så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen. Du kan kontakte oss HER