OFTE STILTE SPØRSMÅL
PRODUKTER
Har dere størrelsesguide?
Du finner størrelsesguide på alle produktene våre inne på selve produktet. Guiden ligger under informasjon om produktet.
Hva er forskjellen på kort og lang lengde på kjolene?
Noen utvalgte kjoler kommer i to ulike lengder, slik at disse passer til de fleste. Du finner eksakt lengde i størrelsesguiden på produktene. Det er som regel 8 - 10 cm forskjell på lang og kort lengde. Nøyaktig lengde på kjolen kommer helt ann på hvor høy du selv er. Short: Ca. Midt på låret Long: Ca. Ned til kneet
Hvordan behandler jeg kjolene?
Vi anbefaler alltid å stryke eller steame produktene våre dersom de har rynker etter sending. Alle våre produkter tåler å steames eller strykes på lav varme.
De fleste produktene våre kan vaskes, da anbefaler vi å vaske på håndvask 30 grader. Vi anbefaler å vaske i vaskepose. Enkelte kjoler og bluser kan tørkes hengende, men vi anbefaler å tørke produktene liggende på tørkestativ.
Dersom produktene ikke kan vaskes står dette oppført på vaskelappen, samt under info om produktet på våre sider.
Kommer produktene tilbake på lager når det er utsolgt?
Vi fornyer oss hele tiden med nye styles, og selger ut produktene etter hvert. Er størrelsen din utsolgt? Velg din størrelse og trykk på den sorte knappen "Gi meg beskjed hvis størrelsen kommer inn igjen." Du vil motta en mail fra oss hvis størrelsen kommer inn på lager igjen.
Jeg ønsker å reklamere på produktet
Reklamasjonsretten dekker varer som har feil i henhold til gjeldende forbrukerlov. Reklamasjon er kun gjeldene dersom det er produksjonsfeil, ikke forbrukerfeil. Du skal kontakte oss så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen. Du kan kontakte oss HER
Selger dere gavekort?
Vi selger elektroniske gavekort. Disse bestilles ved å legge inn en bestilling: HER så vil gavekortet bli sendt på mail til kjøperen.
Obs. Finner du ikke beløpet du ønsket? Send oss en mail så hjelper vi deg.
ORDRE
Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelse på mail
Hei, etter du har lagt inn din ordre vil du motta bekreftelse på mail med ordrenummer. Finner du ikke mailen? Sjekk søppelpost. Hvis du enda ikke finner mailen kan du kontakte oss HER
Kan jeg hente bestillingen min i Trondheim?
Vi har et eget pick-up point i Trondheim hvor du kan hente bestillingen din og prøve varen etter avtale. Send oss en melding HER når det passer å hente varen, så finner vi et tidspunkt. Vi har som regel åpent for henting i hverdagene mellom klokken 8 og 16, men unntak kan oppstå. Vi holder til på Pir II, 3. Alstadgården, 7010 Trondheim.
FRAKT OG RETUR
Leveringstid?
Vi sender daglig med Posten og DHL Express. Bestillinger som legges inn før klokken 11.00 blir sendt samme dag. Leveransetid beregnes ut i fra når du legger inn bestillingen din. Sendinger med Posten: Standard 2-4 virkedager* (mandag-fredag).
Sendinger med DHL Express: Standard 1-2 virkedager* (mandag-fredag)
Sporingsnummer blir sendt på din oppgitte e-post så fort pakken er på vei.
*Med forbehold om at forsinkelser kan oppstå hos eksterne aktører utenfor vår kontroll.
Jeg ønsker å returnere bestillingen min
Ønsker du å returnere bestillingen? Benytt deg av angrerett-skjemaet som du finner vedlagt i pakken din. Du finner egen informasjon om hvordan du returnerer pakker på "frakt og retur" øverst på nettsiden vår. Du kan også klikke deg inn her: https://golightly.no/pages/frakt-butte-og-retur
Jeg ønsker å returnere, men trenger nytt angrerettskjema
Hvis du har mistet angrerettskjemaet (BARNE OG LIKESTILLINGSDEPARTEMENTET) som fulgte med kan du kan lage ditt eget angrerettskjema. Dette gjør du ved å fylle ut følgende informasjon og legge det sammen med returen: Navn, telefonnummer, ordrenummer, bestilt vare(r), dato du mottok varen og dato du returnerer varen(e).