OFTE STILTE SPØRSMÅL

 

PRODUKTER

Har dere størrelsesguide?

Du finner størrelsesguide alle produktene våre inne selve produktet. Guiden ligger under informasjon om produktet.

 

Hva er forskjellen på kort og lang lengde på kjolene? 

Noen utvalgte kjoler kommer i to ulike lengder, slik at disse passer til de fleste. Du finner eksakt lengde i størrelsesguiden produktene. Det er som regel 8 - 10 cm forskjell lang og kort lengde. Nøyaktig lengde kjolen kommer helt ann hvor høy du selv er. Short: Ca. Midt låret Long: Ca. Ned til kneet

 

Hvordan behandler jeg kjolene? 

Vi anbefaler alltid å stryke eller steame produktene våre dersom de har rynker etter sending. Alle våre produkter tåler å steames eller strykes på lav varme. 
De fleste produktene våre kan vaskes, da anbefaler vi å vaske på håndvask 30 grader. Vi anbefaler å vaske i vaskepose. Enkelte kjoler og bluser kan tørkes hengende, men vi anbefaler å tørke produktene liggende på tørkestativ. 
Dersom produktene ikke kan vaskes står dette oppført på vaskelappen, samt under info om produktet på våre sider. 

 

Kommer produktene tilbake på lager når det er utsolgt? 

Vi fornyer oss hele tiden med nye styles, og selger ut produktene etter hvert. Er størrelsen din utsolgt? Velg din størrelse og trykk på den sorte knappen "Gi meg beskjed hvis størrelsen kommer inn igjen." Du vil motta en mail fra oss hvis størrelsen kommer inn på lager igjen. 

 

Jeg ønsker å reklamere på produktet

Reklamasjonsretten dekker varer som har feil i henhold til gjeldende forbrukerlov. Reklamasjon er kun gjeldene dersom det er produksjonsfeil, ikke forbrukerfeil. Du skal kontakte oss snart som mulig etter at du har oppdaget feilen. Du kan kontakte oss HER

 

Selger dere gavekort?

Vi selger elektroniske gavekort. Disse bestilles ved å legge inn en bestilling: HER så vil gavekortet bli sendt på mail til kjøperen.
Obs. Finner du ikke beløpet du ønsket? Send oss en mail så hjelper vi deg. 

 

ORDRE

Jeg har ikke mottatt bestillingsbekreftelse på mail

Hei, etter du har lagt inn din ordre vil du motta bekreftelse på mail med ordrenummer. Finner du ikke mailen? Sjekk søppelpost. Hvis du enda ikke finner mailen kan du kontakte oss HER

 

Kan jeg hente bestillingen min i Trondheim?

Vi har et eget pick-up point i Trondheim hvor du kan hente bestillingen din og prøve varen etter avtale. Send oss en melding HER når det passer å hente varen, så finner vi et tidspunkt. Vi har som regel åpent for henting i hverdagene mellom klokken 8 og 16, men unntak kan oppstå. Vi holder til på Pir II, 3. Alstadgården, 7010 Trondheim.

 

FRAKT OG RETUR

Leveringstid?

Vi sender daglig med Posten og DHL Express. Bestillinger som legges inn før klokken 11.00 blir sendt samme dag. Leveransetid beregnes ut i fra når du legger inn bestillingen din. Sendinger med Posten: Standard 2-4 virkedager* (mandag-fredag).
Sendinger med DHL Express: Standard 1-2 virkedager* (mandag-fredag)
Sporingsnummer
blir sendt din oppgitte e-post fort pakken er vei. 

*Med forbehold om at forsinkelser kan oppstå hos eksterne aktører utenfor vår kontroll.

 

Jeg ønsker å returnere bestillingen min 

Ønsker du å returnere bestillingen? Benytt deg av angrerett-skjemaet som du finner vedlagt i pakken din. Du finner egen informasjon om hvordan du returnerer pakker på "frakt og retur" øverst på nettsiden vår. Du kan også klikke deg inn her: https://golightly.no/pages/frakt-butte-og-retur 

 

Jeg ønsker å returnere, men trenger nytt angrerettskjema

Hvis du har mistet angrerettskjemaet (BARNE OG LIKESTILLINGSDEPARTEMENTET) som fulgte med kan du kan lage ditt eget angrerettskjema. Dette gjør du ved å fylle ut følgende informasjon og legge det sammen med returen: Navn, telefonnummer, ordrenummer, bestilt vare(r), dato du mottok varen og dato du returnerer varen(e).