Frakt Bytte og Retur NY
BYTTE/RETUR
Slik bytter du en vare:
1: Noter ønsket bytte på angrerettskjemaet.
2: Send varen i retur: Følg instruksjonene som står forklart på angrerettskjemaet (eller nedenfor på denne siden).
3: Vi sender ny vare: Så fort vi mottar returen, med forbehold om lagerstatus. Du vil motta mail med sporing når vi har mottatt og behandlet din retur og ny vare er på vei.
RETUR
Samme retur-prosess som ved bytte.
Vi behandler ikke returer/bytter som ikke står til kravene.
Viktig informasjon: Bytte
Bytte må gjøres innen 30 dager etter kjøp. Vi dekker kun frakt-kostnader på første bytte per bestilling.
Vi dekker frakt ved bytte til kunden*, retur dekkes av kunden.
Ved bytter som haster anbefaler vi å legge inn en ny bestilling og returner den opprinnelige varen for refusjon.
(Ved bytte over 30 dager etter opprinnelig kjøp betaler kunden returfrakt på 150 kr)
Varer som ikke refunderes
Varer som mottas i følgende tilstander refunderes ikke:
Produkter uten etiketter.
Produkter som virker slitte eller lukter av parfyme, deodorant eller sminke.
Produkter merket eller skadet av kunden.
Vi tillater oss å kansellere nye bestillinger fra kunde dersom bestillingshistorikken hos kunden er negativ i form av dårlig behandling av varer eller store returer.
Hvordan bestille retur etikett
1: Fyll ut angrerettskjemaet. Pakk plaggene pent og forsvarlig inn i sendingsemballasjen og teip igjen.
2: Skann QR-koden med mobilen og åpne linken til Posten.
(Returkoden skal være golightly.)
Link: Returetikett Golightly.no
3. Fyll inn informasjonen din og trykk Bestill.
4. Besøk din nærmeste Post i Butikk eller Postkontor.
Skann QR-koden. Adresselappen skrives ut automatisk.
Fest adresselappen midt på pakken med strekkoden synlig.
Lever inn pakken.
Tilbakebetaling
Når vi har mottatt og behandlet din retur, vil du få en bekreftelse på e-post. Pengene refunderes innen 14 dager.
Betaling via kort eller VIPPS: Pengene overføres til betalingskortet du brukte ved kjøp. Dette kan ta 3-10 dager.
Betaling via Klarna: Faktura oppdateres når returen er behandlet.
RETURN OUTSIDE OF NORWAY
How to return an international order:
1.
Fill in the right of withdrawal form: You will find this enclosed in your package.
2.
Contact us: Send an e-mail to Post@Golightly.no to get the correct return information.
3.
Send the package: Follow the instructions you receive by e-mail from us.
Leveranse
Norge: Fri frakt på kjøp over 1.500 kr. Standard frakt for bestillinger under dette er 99-199 kr.
Internasjonalt: DHL Express Worldwide, 250 kr standard frakt. Alle avgifter inkludert.
Self pick up Trondheim: Vi har kontor på Piren i Trondheim hvor det er mulig å hente bestillingen din etter avtale. Les mer om denne løsningen HER
Viktig informasjon: Leveranse
Pakker til hentested/pakkeboks må hentes innen fristen på 7 dager hos Posten. Uavhentede pakker belastes med 199 kr.
Ved problemer med å hente pakken, kontakt hentestedet eller utsett hentefristen i Posten-appen.
Leverings-alternativ "Pakke i postkasse" sendes uten forsikring.
Sørg for at postkasse er godt merket med samme navn som på bestillingen og at den er trygg å sende til.
Leveringstid:
Posten: 2-5 virkedager. Sporingsnummer sendes på e-post.*
DHL Express - Norge: 1-2 virkedager, koster 199 kr.*
DHL Express - International: 1-3 virkedager, koster 250 kr.*
*(Med forbehold om at forsinkelsen kan forekomme utenfor vår kontroll).
REKLAMASJON
Reklamasjonsretten dekker varer som har feil i henhold til gjeldende forbrukerlov.
Reklamasjon er kun gjeldene dersom det er produksjonsfeil, ikke brukerfeil.
Du skal kontakte oss så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen. Du kan kontakte oss HER